Home About Us Team Service Price Success History Offer News Contact HUB APPRAISER  
  წარმატების ისტორია >>>

 

 
 

მოგესალმებით Vip Secretary-ის პროფესიონალი გუნდი და გთავაზობთ ბუღალტერიას აუტსორსინგით..   
 

მომსახურება შესაძლებელია როგორც თბილისში, ასევე ბათუმში  , როგორც ქართულ, ასევე ინგლისურ და რუსულ ენებზე (www.vipsecretary.ge)
 

ჩვენი ფასები მორგებულია თქვენს შესაძლებლობებს - ფასი განისაზღვრება თქვენი აქტივობის შესაბამისად.. .. 

სულ ცოტას მოგახსენებთ ჩვენზე: 

2012 წლიდან ვართ ქართულ ბაზარზე და უკვე 250 მუდმივ კლიენტს ვემსახურებით წარმატებით;
 
უფრო დაცულად რომ იგრძნოთ თავი, გეტყვით შემდეგს: 
  • ჩვენ ვფლობთ ACCA -ს პროფესიონალი ბუღალტრის და  IFRS-ის ოფიცრის სერტიფიკატებს; 
  • ჩვენი პასუხისმგებლობები დაზღვეულია ჯიპიაი ჰოლდინგში 110 000 ლარის ფარგლებში;  
  • გავიარეთ რამოდენიმე საგადასახადო-კამერალური შემოწმება და არც ერთი ჩვენი შეცდომა არ გამოვლენილა, ამით მართლა ძალიან ვამაყობთ;
  • ჩვენი გუნდი ორიენტირებულია სწავლაზე, პროფესიულ ზრდასა და განვითარებაზე, ეხლაც გავიარეთ ტრენინგები საპენსიო რეფორმის, სურსათის ეტიკეტირებასა და სამშენებლო სექტორის სიახლეების შესახებ
გთხოვთ მოგვწეროთ თქვენი ბიზნესი საქმიანობა და ჩვენ გამოგიგზავნით შესაბამის ინფორმაციას და  ჩვენი მომსახურების ფასს; 
 
ფასები მორგებულია თქვენს აქტივობას;
გპირდებით ერთგულად ამოგიდგებით მხარში;

 
ველით თქვენს მესიჯს
 
პატივისცემით მარი
599 16 33 93

მოგესალმებათ  VipSecretary-ის ბუღალტრების გუნდი და გთავაზობთ  მოკლე ექსკურსს  ქართული ბიზნესისა და ქართული  საგადასახადო  სისტემის შესახებ.

1.        შპს - ს დაარსება:  ამისთვის საჭიროა კომპანიისთვის იურიდიული მისამართი და მხოლოდ 105 ლარი (დაახლოებით 45 დოლარი)  იუსტიციის სახლში განაცხადის ჩაბარებისთვის, შემდეგი სამუშაო დღისთვის თქვენს ახალ კომპანიას მიენიჭება საიდენტიფიკაციო კოდი და ამით თქვენი ახალი შპს უკვე აქტიური იურიდიული პირი იქნება;  - მოცემულ ეტაპს სრულად მოაგვარებთ 500 ლარად (200 დოლარი);

2.        ახალი შპს-სთვის საბუღალტრო კომპანიასთან ხელშეკრულების გაფორმება; იმის მიხედვით თუ რომელი სახის ბიზნეს საქმიანობას აპირებთ, ყოველთვიური ფასები ასეთია:

2.1.      მცირე ბიზნესი (მომსახურების სფერო)  - 200 ლარი

2.2.      იმპორტი - ექსპორტი - რითაილი - 325 ლარი

2.3.      ტურისტული ბიზნესი, სასტუმრო - 425 ლარი

2.4.      საკონცერტო მომსახურება, ვალუტის გადამცვლელი - 450 ლარი

3.        ახალი შპს-სთვის  საბანკო ანგარიშის გახსნა : ხშირ შემთხვევაში ბანკი ითხოვს დირექტორის შრომით ხელშეკრულებას და ამის შემდეგ ხსნის კომპანიის ანგარიშს, დაგჭირდებათ ასევე ინტერნეტ ბანკინგის ჩართვა და გადარიცხვებისთვის ციფრული პაროლის ანუ დიჯიპასის აღება, ფასი ერთჯერადად 70 ლარი ;

4.        ახალი შპს-სთვის ქართული სამეწარმეო კანონმდებლობით აუცილებელია გავააქტიუროთ ჩვენი კომპანიის საგადასახადო გვერდი, ამისთვის შპს-ს დირექტორი ან მისი ნდობით აღჭურვილი პირი უნდა მივიდეს საგადასახადო სერვის ცენტრში და მოითხოვოს rs.ge -ს აქტივაცია, ეს უფასო პროცედურაა, ამ გვერდის საშუალებით შემოსავლების სამსახურს ყოველთვიურად წარვუდგენთ დეკლარაციებს ჩვენი შპს-ს ბიზნეს საქმიანობის შესახებ;

5.        შპს-ს ბუღალტერს ევალება თვის დასრულებიდან 15 დღეში საგადასახადოს წარუდგინოს ელექტრონული დეკლარაცია შემოსავლებისა და ხელფასების შესახებ და შპს-მ გადაიხადოს შესაბამისი გადასახადები;

6.        გადასახადის სახეები და ვადები:

6.1.      საშემოსავლო გადასახადი - 20%: როცა შპს - დან ხელფასს უხდი ფიზიკურ პირს,  თქვენ გევალებათ ამ თანხის 25% გადაიხადოთ საშემოსავლო გადასახადი, ანუ თუ ვინმეს თქვენ უხდით 100 ლარს, მაშინ ჯერ 25 ლარი უნდა გადიხადოთ საშემოსავლო და შემდეგ გასცეთ ხელფასი, ასეთ შემთხვევაში  დარიცხული ხელფასი არის 125 ლარი,  ანუ მისი 20% - არის 25 ლარი (საშემოსავლო), მოკლედ საშემოსავლო გადასახადი არის განაცემის გროსის 20% ან განაცემის ნეტის 25% და უნდა გადაიხადოთ განაცემის გაცემამდე და ასახოთ თვის განაცემთა ინფორმაციაში;

6.2.      მოგების გადასახადი - 15% და დივიდენდის - 5% :   ყოველი თვის ბოლოს დაითვლით მოგებას, ანუ შემოსავალს გამოკლებული ხარჯები, მიღებული სიდიდე იქნება მოგება, თუ თქვენ გადაწყვეტთ აიღოთ ეს მოგება, მაშინ იხდით 15% და დარჩენილი სიდიდიდან 5%-ს; შემდეგ იღებთ მოგებას, ხოლო თუ გადაწყვეტთ მოგება არ აიღოთ და  დატოვოთ კომპანიაში, მაშინ არ იხდით არაფერს.. თუმცა გაითვალისწინეთ, რომ მოგების განაწილებად ითვლება და შესაბამისად იბეგრება: უდოკუმენტო ხარჯი ან მოგების გადასახადისგან განთავისუფლებულ პირზე თანხის გადარიცხვა; მოგების დეკლარაცია ყოველთვიურად უნდა ჩაბარდეს;

6.3.      დღგ -18%; თუ კომპანიის შემოსავლები ბოლო 12 თვის მანძილზე მიაღწევს 100 000 ლარს ( ან ვაჭრობს აქციზური საქონლით) იგი აუცილებლად უნდა დარეგისტრირდეს დღგ-ს გადამხდელად; დღგ-ს  კომპანია იხდის მომდევნო თვის 15 რიცხვამდე და ამავე ვადაში წარადგენს დღგ-ს დეკლარაციას, გადასახადის გამოთვლისთვის განვიხილოთ მაგალითი:

ვთქვათ იმპორტით შემოდის საქონელი, რომლის ფასია 100 ლარი, საბაჟოზე ვიხდით დღგ-ს 18 ლარს; ამ შემთხვევაში 18 ლარი არის ჩვენს მიერ წინასწარ უკვე გადახდილი დღგ; დავუშვათ საქონელი გავყიდეთ 150 ლარად დღგ-ს გარეშე  ანუ 150 + 150*18% = 150+27 =177 ლარი, ანუ კლიენტმა უნდა გადაგვიხადოს 177 ლარი, მაგრამ ეს თანხა შეიცავს 27 ლარს გადასახდელ დღგ-ს, რომელიც უნდა გადავიხადოთ რეალიზაციის თვის დასრულებიდან 15 დღეში, მაგრამ რადგან საბაჟოზე უკვე გადახდილი გვაქვს 18 ლარი, 27-18=9, ანუ გადავიხდით მხოლოდ 9 ლარს..

მადლობთ, გაგრძელება იქნება... შემდეგ თავებში ვისაუბრებთ დროებითი ბინადრობის მოპოვების შესახებ და ადმინისტრაციულ სამართალდარღვევათა შესახებ;

მარი შიშმანაშვილი

 
 

با سلام و عرض احترام به خوانندگان عزیز, گروه حسابداران VipSecretary بطور مختصر توضیحات لازم راجع به کسب و کار در گرجستان و سیستم مالیاتی گرجستان را ارایه می نماید.

1. تاسیس شرکت: برای تاسیس شرکت آدرس حقوقی و مبلغ بمیزان 105 لاری (تقریبا 45 دلار) جهت اقدام و ارایه درخواست در خانه دادگستری (سازمان ثبت شرکت ها) لازم می باشد, پس از یک روز کاری به شرکت جدید کد شناسایی اختصاص داده می شود و بدینوسیله شرکت شما بعنوان شخص حقوقی فعال ثبت می گردد. ارزش خدمات ثبت شرکت توسط گروه ما - 500 لاری (200 دلار) می باشد.

2. برای شرکت جدید عقد قرارداد با شرکت حسابداری؛ نرخ ماهانه خدمات حسابداری به نوع فعالیت‌های تجاری شرکت شما بستگی دارد، قیمت بسته‌های خدماتی اصلی ما به شرح زیر است:

2.1 کسب و کار کوچک (بخش خدماتی) 200 لاری (85 دلار)

2.2 صادرات و واردات, خرده فروشی 325 لاری (135 دلار)

2.3 بخش مسافرت و گردشگری, هتل 425 لاری (177 دلار)

2.4 بخش برگزاری کنسرت, بخش صرافی 450 لاری (180 دلار) و غیره

3. افتتاح حساب بانکی: در بسیاری از موارد, بانک قرارداد کاری مدیر شرکت را لازم دارد و بعد از ارایه قرارداد, حساب بانکی را افتتاح می نماید, علاوه بر این نیاز به فعال کردن اینترنت بانک و برای نقل و انتقالات بانکی نیاز به رمز عبور دیجیتال یعنی توکِن امنیتی دارید, ارزش آن 70 لاری (30 دلار) می باشد.

4. طبق قوانین مالیاتی گرحستان, برای شرکت جدید فعال کردن صفحه الکترونیکی مالیاتی ضروری می باشد, برای این کار لازم است مدیر شرکت یا وکیل ایشان به مرکز خدمات مالیاتی مراجعه و در خواست فعال صفحه بر روی سایت rs.ge را ارایه نماید, ارائه این خدمت رایگان می باشد, و ما بوسیله صفحه فوق الذکر راجع به فعالیت‌های تجاری شرکت به اداره مالیات هر ماه اظهارنامه های مالیاتی  را ارسال می نماییم.

5. حسابدار شرکت موظف می باشد پس از پایان هر ماه ظرف مدت 15 روز به اداره مالیات اظهارنامه الکترونیکی راجع به درآمد ها و حقوق ها را ارایه نماید و شرکت موظف می باشد مالیات های مربوطه را پرداخت کند.

6. انواع مالیات ها و مهلت پرداخت آنها:

6.1 مالیات بر در آمد 20%: وقتی که شرکت حقوق را به اشخاص حقیقی پرداخت می نماید, موظف می باشد 25% آن مبلغ را بعنوان مالیات بر در آمد پرداخت می نماید, یعنی اگر شما باید به نفر 100 لاری را پرداخت نمایید, شرکت اول مالیات بمیزان 25 لاری و منبعد حقوق را پرداخت می کند, در این صورت کل حقوق 125 لاری می باشد, یعنی 20% از آن 25 لاری می باشد (مالیات بر در آمد), بطور مختصر مالیات بر در آمد - 20% از پرداختی (حقوق) ناخالص یا 25%  از پرداختی (حقوق) خالص می باشد و آن باید قبل از پرداختن حقوق پرداخت و در حسابداری شرکت ثبت گردد.

6.2 مالیات بر سود 15% و سود سهام 5%: پس از پایان هر ماه سود شرکت محاسبه می شود, که با کسر هزینه ها از در آمد ها محاسبه می گردد و نتیجه آن به عنوان سود محسوب می شود؛ اگر تصمیم می گیرید از سود برای اهداف شخصی خودتان استفاده کنید, باید به عنوان مالیات 15% و آز مقدار باقی مانده 5% را پرداخت کنید و فقط بعد از کسر آنها سود می گیرید؛ و اما اگر تصمیم می گیرید از سود استفاده نکنید و سود در شرکت  بماند, در این صورت چیزی پرداخت نمی کنید. اما در نظر بگیرید که به عنوان توزیع سود محسوب می شود و به آن مالیان تعلق می گیرد: هرینه های بدون اسناد یا واریز و انتقال مبلغ به اشخاص معاف از مالیات بر سود؛ اظهارنامه مربوط به مالیات بر سود باید هر ماه به اداره مالیات تحویل شود.

6.3 مالیات ارزش افزوده 18 %: اگر در آمد شرکت ظرف مدت آخرین 12 ماه به 100 000 لاری رسیده است (و یا شرکت مشقول به خرید و فروش کالای دارای برچسب مالیاتی می باشد), شرکت حتما باید بعنوان پرداخت کننده مالیات ارزش افزوده ثبت گردد. مالیات ارزش افزوده تا تاریخ 15 هر ماه بعدی پرداخت می گردد و اظهارنامه مربوطه نیز باید ظرف آن مدت تحویل گردد. به عنوان مثال روش محاسبه مالیات را مطرح کنیم:

در صورت کالای وارداتی که ارزش آن کالا 100 لاری باشد, در گمرک مالیات ارزش افزوده بمیزان 18 لاری را پرداخت می کنیم. در این صورت 18 لاری- مالیات ارزش افزوده توسط ما پیشاپیش پرداخت شده است. مثلا, اگر کالا را بدون مالیات ارزش افزوده با قیمت 150 لاری می فروشیم یعنی 150+150*18%=150+27=177 و مشتری باید به ما 177 لاری را پرداخت کند یعنی این مبلغ شامل مالیات ارزش افزوده 27 لاری نیز می باشد که باید پس از پایان ماه فروش کالا در ظرف مدت 15 روز پرداخت گردد, اما برای اینکه توسط ما در گمرک 18 لاری پرداخت شده است, 27-18=9, یعنی ما فقط 9 لاری را پرداخت می کنیم.

خوانندگان عزیز از حسن توجه شما تشکر میکنم. مقاله حاضر ادامه خواهد داشت. در مقاله های بعدی در مورد اخذ کارت اقامت موقتی و جرم های اداری صحبت خواهیم کرد.

ماری شیشمانیشویلی